KORZYŚCI Z PRZYSTĄPIENIA DO PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
1, Skuteczne polecenie – za każde SKUTECZNE polecenie – otrzymujesz bon o wartości -20% na dowolnie wybrany zabieg. *rabat nie łączy się z promocjami, ani pakietami.
Co oznacza „skuteczne polecenie”?
- Jeśli polecisz znajomej lub znajomemu nasz gabinet kosmetyczny, a ta osoba SKORZYSTA z jakiegokolwiek zabiegu z oferty, Ty otrzymasz 20% rabatu na swoją kolejną wiztę.
2. Opinia na wizytówce Google –> https://g.page/r/CQfAc2KFPnQtEB0/review -10% na dowolnie wybrane zabiegi.
3. Co 5 wizyta -otrzymasz PREZENT NIESPODZIANKĘ 😉
DODATKOWO OTRZYMASZ KARTĘ LOJALNOŚCIOWĄ
Podstawowe zasady:
Karta Lojalnościowa: Każdy klient przystępujący do programu lojalnościowego otrzymuje kartę lojalnościową, na której zbiera punkty za każdą wizytę.
Zbieranie punktów: Po każdej wizycie klient otrzymuje naklejki adekwatne do wydanej kwoty na pojedynczy zabieg.
Tabela punktów:
Kwota wydana | Punkty |
---|---|
100 zł – 200 zł | 1 pkt |
201 zł – 300 zł | 2 pkt |
301 zł – 400 zł | 3 pkt |
401 zł – 500 zł | 4 pkt |
501 zł – 600 zł | 5 pkt |
601 zł – 700 zł | 6 pkt |
701 zł – 800 zł | 7 pkt |
801 zł – 900 zł | 8 pkt |
901 zł – 1000 zł | 9 pkt |
(itd.) | (itd.) |
UWAGA!! TO TY WYBIERASZ, W KTÓRYM MOMENCIE CHCESZ ODEBRAĆ SWOJĄ NAGORDĘ *:
5 PKT = OTRZYMUJESZ -5% NA ZABIEGI
10 PKT =OTRZYMUJESZ – 10% NA ZABIEGI
15 PKT = BON NA DOWOLNIE WYBRANY ZABIEG O WARTOŚCI 50zł
20 PKT = BON O WARTOŚCI 50ZŁ NA DOWOLNY ZABIEG + DOŁĄCZENIE DO KLIENTÓW VIP
Co piąta wizyta- OTRZYMASZ PREZENT NIESPODZIANKĘ 😉
Status Klienta VIP: Rozszerzona oferta
Po zdobyciu 20 punktów i odebraniu nagrody, klient zostaje członkiem Klubu VIP, co wiąże się z ekskluzywnymi korzyściami i wyjątkowym traktowaniem w salonie.
Przywileje Klienta VIP:
- Stała zniżka 5% na wszystkie zabiegi (dotyczy również pakietów).
Zniżka obowiązuje na pełną ofertę salonu, w tym zabiegi premium i nowości. Zniżka nie sumuje się z innymi promocjami.
- Pierwszeństwo w rezerwacji terminów.
Możliwość rezerwacji najbliższych dostępnych terminów, nawet w krótkim czasie przed wizytą.
Dodatkowe godziny otwarcia dla VIP (np. wieczorne godziny dostępne wyłącznie dla członków klubu).
- Dostęp do nowości i ofert specjalnych z wyprzedzeniem.
VIP otrzymuje informacje o nowych zabiegach, promocjach i wydarzeniach przed innymi klientami.
Możliwość testowania nowych zabiegów lub produktów jako jeden z pierwszych klientów.
- Elastyczność zmian rezerwacji.
- VIP może bezpłatnie zmieniać lub anulować termin wizyty nawet do 24 godzin przed zaplanowaną usługą, bez utraty zaliczki Możliwość stworzenia personalizowanego pakietu zabiegów z dodatkowym rabatem.
REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
§ 1 Postanowienia wstępne
- Organizatorem Programu lojalnościowego jest Usługodawca.
- Program organizowany jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej na czas nieoznaczony.
§ 2 Zasady uczestnictwa w Programie Lojalnościowym
- Przystąpienie do Programu następuje poprzez zgłoszenie Organizatorowi chęci uczestnictwa w programie, akceptację Regulaminu oraz aktywowanie Konta Uczestnika przez Organizatora.
- Zgłoszenie chęci uczestnictwa w Programie może mieć formę pisemną lub elektroniczną.
- W przypadku zgłoszenia chęci uczestnictwa w Programie w formie elektronicznej Uczestnik Programu otrzyma na podany przez niego w trakcie zgłoszenia adres e-mail lub numer telefonu potwierdzenie przystąpienia do Programu.
- Organizator ma prawo nadać swojemu Klientowi status Uczestnika Programu.
- Uczestnik ma prawo w dowolnej chwili zrezygnować z udziału w Programie, składając stosowane oświadczenie w siedzibie Organizatora lub za pośrednictwem Konta Użytkownika. Rezygnacja następuje ze skutkiem natychmiastowym.
- Uczestnik Programu może brać udział w Programie tylko osobiście, a jego uczestnictwo nie podlega przeniesieniu na inne osoby/podmioty.
- Każdy Uczestnik może mieć tylko jedno konto w Programie.
- Uczestnik programu może sprawdzić Stan Konta w Salonie lub na Koncie Uczestnika.
§ 3 Zasady przyznawania punktów
- Po zakończeniu procesu realizacji zapłaty przez Uczestnika Programu za towary lub usługi Organizatora lub w innych przypadkach określonych Regulaminem, następuje uznanie punktów na Koncie Uczestnika. Lista premiowanych aktywności wraz z liczbą punktów za nie przysługujących znajduje się w Załączniku nr 1 do Regulaminu. Punkty naliczane są jednorazowo za każdą aktywność.
- Punkty, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu ewidencjonowane są na Koncie Uczestnika.
- W ramach konkursów oraz działań promocyjnych Uczestnikom mogą być przyznane dodatkowe punkty lub nagrody dodatkowe, na zasadach określonych odrębnie.
- Organizator ma prawo skorygować Stan Konta Uczestnika, jeśli punkty zostały przyznane nieprawidłowo.
- Punkty, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu nie podlegają zamianie na środki pieniężne oraz nie podlegają przeniesieniu na inne podmioty..
§ 4 Postanowienia końcowe
- W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości w naliczaniu punktów, Uczestnik ma prawo do złożenia reklamacji drogą mailową. Reklamacja powinna być rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji przez Organizatora.
- Organizator ma prawo do zakończenia Programu w dowolnym momencie, poprzez przesłanie informacji w zakresie Konta Uczestnika oraz umieszczenie ogłoszenia na stronie internetowej Organizatora. Termin zakończenia Programu, zostanie podany, z wyprzedzeniem nie krótszym niż 14 dni. Po zakończeniu Programu wymiana Punktów nie będzie możliwa
- Załączniki do Regulaminu stanowią:
- Załącznik nr 1 – Nagradzane aktywności w Programie Lojalnościowym;
- Załącznik nr 2 – Nagrody