KORZYŚCI Z PRZYSTĄPIENIA DO PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO

      1, Skuteczne polecenie – za każde SKUTECZNE polecenie – otrzymujesz bon o wartości -20% na dowolnie wybrany zabieg.  *rabat nie łączy się z promocjami, ani pakietami. 

Co oznacza „skuteczne polecenie”?

  • Jeśli polecisz znajomej lub znajomemu nasz gabinet kosmetyczny, a ta osoba SKORZYSTA z jakiegokolwiek zabiegu  z oferty, Ty otrzymasz 20% rabatu na swoją kolejną wiztę.

      2. Opinia na wizytówce Google –> https://g.page/r/CQfAc2KFPnQtEB0/review -10% na dowolnie wybrane zabiegi.

      3. Co 5 wizyta -otrzymasz PREZENT NIESPODZIANKĘ 😉 

DODATKOWO OTRZYMASZ KARTĘ LOJALNOŚCIOWĄ
 

Podstawowe zasady:

Karta Lojalnościowa: Każdy klient przystępujący do programu lojalnościowego otrzymuje kartę lojalnościową, na której zbiera punkty za każdą wizytę.

Zbieranie punktów: Po każdej wizycie klient otrzymuje naklejki adekwatne do wydanej kwoty na pojedynczy zabieg.

Tabela punktów:

Kwota wydana Punkty
100 zł – 200 zł 1 pkt
201 zł – 300 zł 2 pkt
301 zł – 400 zł 3 pkt
401 zł – 500 zł 4 pkt
501 zł – 600 zł 5 pkt
601 zł – 700 zł 6 pkt
701 zł – 800 zł 7 pkt
801 zł – 900 zł 8 pkt
901 zł – 1000 zł 9 pkt
(itd.) (itd.)
 

UWAGA!!  TO TY WYBIERASZ, W KTÓRYM MOMENCIE CHCESZ ODEBRAĆ SWOJĄ NAGORDĘ *:

5 PKT = OTRZYMUJESZ -5% NA ZABIEGI

10 PKT =OTRZYMUJESZ – 10% NA ZABIEGI

15 PKT = BON NA DOWOLNIE WYBRANY ZABIEG O WARTOŚCI 50zł

20 PKT = BON O WARTOŚCI 50ZŁ NA DOWOLNY ZABIEG  + DOŁĄCZENIE DO KLIENTÓW VIP

Co piąta wizyta- OTRZYMASZ PREZENT NIESPODZIANKĘ 😉

Status Klienta VIP: Rozszerzona oferta

Po zdobyciu 20 punktów i odebraniu nagrody, klient zostaje członkiem Klubu VIP, co wiąże się z ekskluzywnymi korzyściami i wyjątkowym traktowaniem w salonie.

Przywileje Klienta VIP:

  1. Stała zniżka 5% na wszystkie zabiegi (dotyczy również pakietów).

    Zniżka obowiązuje na pełną ofertę salonu, w tym zabiegi premium i nowości. Zniżka nie sumuje się z innymi promocjami.

  2. Pierwszeństwo w rezerwacji terminów.

    Możliwość rezerwacji najbliższych dostępnych terminów, nawet w krótkim czasie przed wizytą.

    Dodatkowe godziny otwarcia dla VIP (np. wieczorne godziny dostępne wyłącznie dla członków klubu).

  3. Dostęp do nowości i ofert specjalnych z wyprzedzeniem.

    VIP otrzymuje informacje o nowych zabiegach, promocjach i wydarzeniach przed innymi klientami.

    Możliwość testowania nowych zabiegów lub produktów jako jeden z pierwszych klientów.

  4. Elastyczność zmian rezerwacji.
  5. VIP może bezpłatnie zmieniać lub anulować termin wizyty nawet do 24 godzin przed zaplanowaną usługą, bez utraty zaliczki Możliwość stworzenia personalizowanego pakietu zabiegów z dodatkowym rabatem.

REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO

§ 1 Postanowienia wstępne

  1. Organizatorem Programu lojalnościowego jest Usługodawca.
  2. Program organizowany jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej na czas nieoznaczony.

§ 2 Zasady uczestnictwa w Programie Lojalnościowym

  1. Przystąpienie do Programu następuje poprzez zgłoszenie Organizatorowi chęci uczestnictwa w programie, akceptację Regulaminu oraz aktywowanie Konta Uczestnika przez Organizatora.
  2. Zgłoszenie chęci uczestnictwa w Programie może mieć formę pisemną lub elektroniczną.
  3. W przypadku zgłoszenia chęci uczestnictwa w Programie w formie elektronicznej Uczestnik Programu otrzyma na podany przez niego w trakcie zgłoszenia adres e-mail lub numer telefonu potwierdzenie przystąpienia do Programu.
  4. Organizator ma prawo nadać swojemu Klientowi status Uczestnika Programu.
  5. Uczestnik ma prawo w dowolnej chwili zrezygnować z udziału w Programie, składając stosowane oświadczenie w siedzibie Organizatora lub za pośrednictwem Konta Użytkownika. Rezygnacja następuje ze skutkiem natychmiastowym.
  6. Uczestnik Programu może brać udział w Programie tylko osobiście, a jego uczestnictwo nie podlega przeniesieniu na inne osoby/podmioty.
  7. Każdy Uczestnik może mieć tylko jedno konto w Programie.
  8. Uczestnik programu może sprawdzić Stan Konta w Salonie lub na Koncie Uczestnika.

§ 3 Zasady przyznawania punktów

  1. Po zakończeniu procesu realizacji zapłaty przez Uczestnika Programu za towary lub usługi Organizatora lub w innych przypadkach określonych Regulaminem, następuje uznanie punktów na Koncie Uczestnika. Lista premiowanych aktywności wraz z liczbą punktów za nie przysługujących znajduje się w Załączniku nr 1 do Regulaminu. Punkty naliczane są jednorazowo za każdą aktywność.
  2. Punkty, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu ewidencjonowane są na Koncie Uczestnika.
  3. W ramach konkursów oraz działań promocyjnych Uczestnikom mogą być przyznane dodatkowe punkty lub nagrody dodatkowe, na zasadach określonych odrębnie.
  4. Organizator ma prawo skorygować Stan Konta Uczestnika, jeśli punkty zostały przyznane nieprawidłowo.
  5. Punkty, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu nie podlegają zamianie na środki pieniężne oraz nie podlegają przeniesieniu na inne podmioty..

§ 4 Postanowienia końcowe

  1. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości w naliczaniu punktów, Uczestnik ma prawo do złożenia reklamacji drogą mailową. Reklamacja powinna być rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji przez Organizatora.
  2. Organizator ma prawo do zakończenia Programu w dowolnym momencie, poprzez przesłanie informacji w zakresie Konta Uczestnika oraz umieszczenie ogłoszenia na stronie internetowej Organizatora. Termin zakończenia Programu, zostanie podany, z wyprzedzeniem nie krótszym niż 14 dni. Po zakończeniu Programu wymiana Punktów nie będzie możliwa
  1. Załączniki do Regulaminu stanowią:
    1. Załącznik nr 1 – Nagradzane aktywności w Programie Lojalnościowym;
    2. Załącznik nr 2 – Nagrody